Produkty marki Swanson

Obecnie ponad pół tysiąca produktów Swanson znajduje się w Polskiej dystrybucji, a liczba ta ciągle wzrasta. W ofercie firmy znajdziemy: witaminy, minerały oraz suplementy diety. Misją marki jest pomaganie klientom w każdym wieku w osiąganiu celów zdrowotnych i dobrego samopoczucia. 

O firmie

Marka Swanson powstała w 1969 roku. Jej pierwotnym założeniem jest oferta zdrowotnych produktów o najwyższej jakości. Marzeniem założyciela firmy było obdarowanie zdrowiem ludzi na całym świecie. Obecnie marka ma swoich konsumentów w Stanach Zjednoczonych, ale także na całym świecie, w tym w Polsce. Siedziba marki Swanson w Polsce znajduje się w Szczecinie. Wysokiej jakości produkty Swanson testowane są w niezależnych laboratoriach. Surowce firma pozyskuje od zaufanych dostawców. Na platformie Amazon w ciągu ostatnich 12 miesięcy firma cieszyła się pozytywnymi ocenami na średnim poziomie 96%. 

produkt marki swanson

Produkty Swanson

Produkty marki Swanson można nabyć w sklepach zielarskich i aptekach na terenie całej polski oraz w sklepie online. Firma oferuje szeroki wybór różnego rodzaju produktów o działaniu prozdrowotnym. Są to między innymi aminokwasy (np. Lizyna, Tyrozyna), minerały (np. magnez, wapń, żelazo) i witaminy (np. witamina A, C, D3, witaminy z grupy B). Dużą popularnością cieszą się także kompleksy witamin Swanson dedykowane kobietom. W ofercie znajdziemy też produkty probiotyczne oraz detoksykacyjne. Ponadto wiele suplementów jest kategoryzowane w oparciu o ich przeznaczenie. W sklepie internetowym znajdziemy zakładki dedykowane konkretnym suplementom, takie jak np. „wsparcie mózgu”, „zdrowa tarczyca” czy też „zdrowe serce”. Produkty Swanson są dokładnie opisane. Na etykiecie znajdziemy informacje odnośnie składu produktów, ich przeznaczenia oraz prawidłowego dawkowania. Standardowa pojemność opakowań to 60/90 kapsułek. Jednak niektóre produkty znajdziemy też w większych opakowaniach takich jak 100, a nawet 300 kapsułek. Bogata oferta sklepu Swanson oraz przystępne ceny z pewnością zwiększają zainteresowanie produktami.